Ny bloggdesign!

Vad tycker ni? Jag är lite lätt irriterad på att upplösningen i headern blev så dålig, men jag kommer nog fixa det vid ett senare tillfälle!
 Tyckte det rosa blev rätt gulligt ändå, och det är väldigt många bloggar som redan använder sig av svart och vita teman, så tänkte att jag skulle sticka ut lite med färgen haha ;)
 
Denna damen döpte jag till Rowan, vad tycker ni om henne? Planerar ju lite lookbooks, så vi kanske ser mer av henne vid andra tillfällen :D
 
1 Anne:

skriven

Gillar det ^^

2 Fredrika:

skriven

Yes är din stalker <3

Svar: Oh, I've figured that out already ;) höhöhö :F
Kimmie B

3 Violassims :

skriven

supersnyggt! Och supersnygg sim som kommer passa för lookbooks :D

Svar: Haha tack hjärtat! :D
Kimmie B

4 Kaka - Simsing:

skriven

Jättefin design! Men den ser lite tokig ut här på min dator på mitt jobb, kolla här: https://cdn3.cdnme.se/3841316/8-3/ggg_54aaa6a62a6b22070faa8d32.png Headern är som åt vänster. :(

Svar: Öh, får kolla på det vid ett annat tillfälle då! Tack så jättemycket för att du sa till! :)
Kimmie B

5 Anonym:

skriven

Supersnygg design! 😍

Svar: Tackar! :D
Kimmie B

Kommentera här: