2015 och Kimssims

HEJ! 

Bet you thought I wasn't gonna come back ;) men här är jag :D

Jag ville bara titta in lite snabbt i brist på andra inlägg, och önska er alla ett gott nytt år! Weee! Hypen är över, men jag har typ varit i ide så det är okej ändå ;) 
I alla fall! Tänkte skriva att jag har STORA planer för bloggen ny 2015, men ärligt talat så, nej, det har jag icke! Har några mål som jag satt upp för mig själv och för denna sidan, så jag kommer se till att ni är ordentligt uppdaterade och inte saknar något, men just i Januari är det lite trögt, så det hoppas jag att ni kan leva med! :P


Vad händer under 2015 då, Kim?
Jo, det ska jag berätta!
- bloggen kommer få ett nytt utseende (jag är så trött på rosa >.<) 
- mina Let's play's kommer att komma upp (I am working on it!!!)
- career challange kommer bli a thing ;)
- mycket mer 100 babies challange (ska bara spela lite mer, höhö) 
- lookbook's kommer dyka upp emellanåt
- önskesims-inlägget ska tömmas på oskapade simmar (feel free att önska nya!)
- simmar i så väl Sims 3 som Sims 4 kommer dyka upp för ert entertainment
- förhoppningsvis en del roliga sammarbeten!

Jag ska ju dock som sagt till London på onsdag (JAG DÖR ÄR SÅ TAGGAD OK) och ska försöka tidsinställa samt fixa så att ni kan få er första Let's play/CAS-video då (min morsa har headsetet, så vet inte hur realistiskt en Let's play är -.-) men när jag kommer hem har jag lite fridagar och kommer att göra så mycket jag kan inför de kommande veckorna då! 


Ultimat kommer det finnas inlägg här var/varannnan dag, samt en Let's play en gång i veckan ;) Jag har dock två andra projekt som jag knåpar på med (I will tell you, men inte just nu, hehe) och jag kan ej lova nåt! 

Vet inte om det är nån som är intresserad av uppdateringar gällande min och Fredrikas London-resa sen? Säg till då så ska jag säga till var ni kan hitta uppdateringar om våra dagar :*

DET VAR ALLT! PEACE OUT LOVLIES! <3
1 Violassims :

skriven

Jaaaaaag vill se hur ni har det :D
Ska förhoppningsvis till London till hösten 😍 så vill ju se vad jag har som väntar mig ;)
Och dina planer verkar perfekta! Längtar tills 100 BC :D

Svar: Åh, vad roligt för dig! London är min absoluta favoritstad (har inte varit i många andra storstäder, höhö) och det är helt och hållet kärlek till den staden! :D Tack du, ska bara se att de faller igenom också ;)Om du vill följa resan kan du göra det här: http://kimmieb.blogg.se/
jag har inte skrivit något än, men vi åker ju på onsdag så :P
Kimmie B

Kommentera här: