The sims 4: Flair Legacy - 1.1

Jag bestämde mig för att ge mig på en hederlig Legacy challange och denna gör jag i bildinlägg - yay! Vill inte göra alla mina inlägg i videor längre, eftersom jag känner att många av de läsare jag har faktiskt kommer hit för bildinläggen, så here ya go! <3
 
Grundregler för utmaningen hittar du översatt på Simsings blogg här! Där finns också länkar till originalet ;)
 
Detta är min grundare, Cassie Flair, som just i denna bild skaffar jobb som målare :3
 
Ett väldigt vackert hem under budget ;)
 
Cassie behövde få upp diverse skills och tjäna pengar, så jag började med fiske...
 
...och målning! 
 
Snapdragons och liljor :)
 
sleepy time!
 
Ett besök till parken i försök att hitta en framtida make! ;)
 
Det slutade dock inte så bra, utan Flair gick hem själv med sina grillkorvar (Y)
 
Enkla sätt att tjäna små summor är att plocka på sig alla samlingssaker som man bara kan :D
 
Och att plantera en egen trädgård av frukter som man hittar i det vilda! 
 
 
 
1 violassims:

skriven

Snyyyygg!! 😍

Svar: Haha thanks! 😍
Kimmie B

2 Fredrika:

skriven

Yay, så mycket uppdatering :D

Svar: Haha typ 😏😉
Kimmie B

Kommentera här: