Speed CAS - Ariana

Viola ville se min speed CAS på Ariana, så här är den! Vet att det är lite tråkigt just nu med bara samma videor hela tiden, men ska spela in första delen på min och Vioals Let's play just precis nu, så lovar att det kommer att komma lite andra grejer alldeles snart! Tänkte även börja med lite nedladdningstips efter att jag lagt upp min tutorial, så det kommer att börja skifta lite här, lovar! :3
 
 
Det står väldigt stilla i kommentarsfältet, så om du vill göra mig lite extra glad idag får du gärna lämna en kommentar med vad du tycker om min blogg just nu - om det är konstruktiv kritik får du jättegärna dela med dig! - och om det är något du saknar så får du jättegärna säga till om det, så vet jag! :D
 
1 violassims:

skriven

Åh dina simmar! :* Kul att få se lite snabbt hur det såg ut med poserna också!

Svar: Jepp, kommer en ordentlig video om det på söndag tror jag 😏
Kimmie B

2 ´simsstar:

skriven

jag hittade precis din blogg och har kollat runt lite! Den verkar super bra! Jag komenterade precis inlägget om önskesimmar till ts4. hoppas du fortfarande håller på med det.:)

Svar: Jadå, kul att du hittat hit! :D
Kimmie B

Kommentera här: