Paige Knowles - collab med Violassims

Aktiviteten här är den bästa någonsin känner jag, men nu ska det bli ändring på det! ;)
 
Jag och Viola har i alla fall bestämt oss för att göra något litet tillsammans, som ni nog har sett på hennes blogg, och här är min sim till detta väldigt spännande projekt :) Det finns en kort förklaring i videon, som faktiskt är på SVENSKA - hela denna serien kommer att vara det, cue the applause - och det kommer att komma ytterligare information i nästa video, som kommer att vara del ett av generation ett! :)
 
Planerar att börja filma imorgon när min mick dyker upp, beror på vilken tid på dagen leverantören tycker är lämplig, men första delen kommer i alla fall att komma upp inom de närmsta dagarna, det kan jag lova!
 
Under följer min video, och ett par länkar till Viola! ;)
 
 
Violas blogg
Violas youtube
Violas CAS m/ Oliver
1 violassims:

skriven

Ååååh vad jag längtar tills jag får se dem tillsammans!! :D
Hoppas micken kommer tidigt imorgon!!!!!!

Svar: Haha i do too! Längtar som satan :D
Måste dock skriva ner allt innan så vid 13 hade nog varit perfa ;)
Kimmie B

Kommentera här: