Uppdatering på PGC:n?

Igår var en väldigt dramatisk dag för bloggen! Jag har tagit bort kommenteringsfunktionen på "Kära Anon!" då det är ett inlägg med mina åsikter, och det inte är något som egentligen ska diskuteras på denna bloggen! Detta är en simsblogg, och det där inlägget kom upp just för att jag inte trodde att det fanns så mycket sådant i simsvärlden, därför blir jag alltid lika frustrerad när det dyker upp något! 
 
Jag är 99% säker på att jag och Anon lyckats förstå, båda två, att det var ett missförstånd, vilket är lätt hänt på sociala medier och internet, då man aldrig vet vilket tonläge personen vill använda! Det blev fel med formulering från bådas våra sida och jag tror att den kommentaren var menad som konstruktiv kritik, men det var inte så jag såg den och så blev det fel där! Vill inte att ni ska vara rädda för att kommentera mina inlägg, eller simmar, men tänk gärna på hur ni formulerar er och hur det låter för personen som läser det - inte bara på min blogg utan på andras också, har sett hur lätt det blir missförstånd! :)
 
Inlägget ligger kvar för att jag vill att alla läsare ska förstå hur det känns ur bloggarens perspektiv, och tänka efter innan de skriver en kommentar, inget annat!
 
On another note... Kolla in denna lilla sockertoppen! Hon föddes i mitt spel igår, men när jag höll på att spara kraschade spelet, så hon finns inte kvar tyvärr! Vi får se om vi får en annan sim eller en till liten Amber nu, hoppashoppashoppas! 
 
Någon som vågar gissa vem det var som fick henne? ;)
1 Vera:

skriven

Daniella kanske? Jag har inte så mkt koll... Hehe♥
PS: Älskar din blogg så otroligt mycket!! Fortsätt♥

2 Stephanie, Othersims:

skriven

^, har du en sim som heter Daniella? ;) <3

Svar: Vaaaaaaa? :O
Kimmie B

3 Kaka - Simsing.blogg.se:

skriven

Vågar faktiskt inte gissa... haha. Har precis klickat mig in på din blogg för första gången på hur länge som helst :)

Svar: Det är väl kul ^^
Kimmie B

4 Vera:

skriven

Hehe, Fel av mig.... Jag menade inte Daniella o_O. Jag menade Brooklyn.... tror det.... Blandade ihop med Stephanie.... (Othersims)

Svar: Hahahah jo, vi förstod nästan det, stephie blev lite konfunderad ;) men nej, icke Brooklyn, det är det sjukaste som hänt i mitt spel, med deras ungar, du får se i nästa inlägg ;)
Kimmie B

Kommentera här: