PGC Masters - 2.2

Av någon anledning har mina bilder från resten av universitetet försvunnit, tror det hände när jag flyttade sims-mappen till min stationära dator, men det enda som hände var att de klarade tentorna galant båda två, träffade lite simmar och åkte hem igen, så nu är de hemma i alla fall! ^^
 
Tvillingarna har flyttat in med sina lovers, Spencer har jag skapat själv, men Alice Leros är en av Fiddes önskesimmar, som jag bara ändrat frilla på, ni kan ladda ner henne här! :3
 
Farsans sista gåva till Brook innan hon flyttade ut var en dammig gammal lampa, som Brook självklart var tvungen att putsa, en kaka till den som kan lista ut vad hon önskade sig! ;)
 
 Går det bra Alice?
 
Sådana tomtar har jag överallt just nu, hade fyra stycken i trädgården igår som utförde en ritualistisk dans över mina plantor... 
 
 SUSHI!
 
Fina plantorna :3
 
Let's mata Stefan med luft :D
 
 *__*
 
Det är min Blaine det! :D
 
 Brooklyn does not like dis... O.o
 
På min gamla blogg hade jag en omröstning om vad ni ville ha mer här på bloggen och en månadens blogg-tävling var ganska populärt, är det något som fortfarande är av intresse? Eller ni kanske alla är rädda att jag ska pms:a på er, sorry isåfall, lovar att vara snäll <3
1 Fredrika:

skriven

Nawww så söta! Tycker du kan göra ett familjefoto åt dem! :D

Svar: DÖDA MIG JAG ÄR FÖR LAT FÖR ATT GÅ OCH HÄLSA PÅ DERAS BRÖDER TROR DU JAG ORKAR TA ETT FAMILJE FOTO?! Skoja, ok, ska försöka nu innan jag flyttar ut dem, för din skull!
Kimmie B

2 simmarsmulan:

skriven

Har saknat dessa! :D

Svar: Blir några fler inlägg om dem framöver, dock blir generation 2 ganska kort *host* ;)
Kimmie B

3 Kaka - Simsing.blogg.se:

skriven

Månadens blogg lät bra!

Kommentera här: