Nya simmar - Twins

De är icke identiska, har ändrat lite i deras ansikten, för att de ska skilja sig ifrån varandra, så tvåäggstvillingar it is :3 
 
Cadence
 
Vanessa
 
 
1 Violassims:

skriven

De ser ut som några som skulle bara roliga att följa i ett gameplay! :D

Svar: Hahahaha de hade kunnat vara det, men vet inte riktigt hur jag skulle spelat med dem, förslag hade absolut uppskattas om du har några ;)
Kimmie B

2 Ella:

skriven

WCIF Cadence's tröja?
Jättefina - som alltid :)

Svar: Oj, det var extremt länge sedan jag laddade ner den, så jag har faktiskt ingen aning! Sorry :(Tack sötnos :)
Kimmie B

3 simmarsmulan:

skriven

Åh vad fina! Var kan jag hitta Vanessa skor och hår? :)

Svar: obs, råkade ge dig candaces hahaha ska fixa länkarna! xd

skorna: http://pixicat.se/post/57143854417/k-t-z-sandal-wood-curved-sole-available-for
håret:
Kimmie B

4 Emelie:

skriven

Gillar verkligen hon mörkhåriga! =)

Svar: Me too :3
Kimmie B

5 Violassims:

skriven

Lite som en legacy kanske? Alltså jag tror de bara skulle vara roliga att läsa om utom någon vidare challenge :D

Svar: Hahaha jo, bara det att jag knappt vet vad jag ska göra om jag inte har någon utmaning att följa! Funderar på att göra en miniserie med dem, men då behövs en massa andra simmar också -.-
Kimmie B

Kommentera här: