Miniserie - casting-call!

Tjabba tjena hallå! :3
 
Funderat lite, efter att Viola sa att det nog kunde vara kul att läsa om tvillingarna, på om jag kanske skulle göra en liten miniserie om dem? Har en liten tanke på vad jag skulle kunna göra, men jag skulle behöva lite hjälp med att skapa birollerna i serien! Så, om du vill att din sim ska synas här på bloggen eller bara hjälpa mig i allmänhet, kanske du skulle vilja skapa en sim åt mig? ;) 
 
Jag behöver några killar och några tjejer, alla för olika roller, dock minst fyra pojkar och tre tjejer, då jag inte vill ha en för stor grupp av simmar, men inte heller en för liten. Det kommer bli en liten dramaserie, och jag ska försöka få upp ett avsnitt i veckan när den drar igång, men vi får se, för jag kan inte garantera något... :3
 
Det du behöver göra nu då, är att starta ditt sims, skapa din sim och sedan skicka en länk där jag kan ladda ner denna till [email protected], så ska jag se vad jag kan göra för att få in just din sim i min serie!
- Simmen ska vara ungdom!
- Du får gärna skicka flera simmar, inget krav på att det bara ska vara en! (Syskon är välkomna!)
- Skicka med namn, om du har några preferenser (vill du att hen ska vara tuff, elak, snäll, gosig osv...?) och din bloggadress om du har någon, annars räcker ditt namn!
 
- Tyvärr kan jag inte garantera att den bakgrund du tänkt för din sim kommer att komma med, då jag måste tänka på vad som är rätt för serien och hur jag ska föra denna framåt!
- Om två veckor tänkte jag presentera vilka som kommer finnas med från start, lite om deras bakgrunder och vilka som skapat dem osv! 
 
Tänk på att det inte är 100% säkert att din sim kommer få en bestående roll i serien, då handlingen måste föras framåt! Behövs det senare kommer det finnas fler chanser att skicka in simmar, självklart får du skicka in flera redan nu, så om simmen inte finns med från första början betyder inte det att den inte kan presenteras senare i ett inlägg, när hen blir viktig för historien! 
 
Målet är att alla simmar som skickas in ska vara med minst en gång, men jag kan inte garantera hur stor roll just din sim kommer få! Dock kommer jag försöka ta hänsyn till dina önskemål, så oroa dig inte för mycket! :3
 

 Vanessa och Cadence, som serien ska handla om! ^^
 
1 Agnes:

skriven

Låter awesome! Kanske kan skapa någon sim om jag fattar hur man faktiskt laddar upp simmar :D

Svar: Det är rätt enkelt, vet du hur man exporterar? För isåfall kan du mejla den exporterade filen istället, om den inte är för stor :3
Kimmie B

2 Violassims:

skriven

Åh vad kul! :D Jag ska genast skapa några simmar :D

Svar: Åh, yay! Älskar dina simmar! :3
Kimmie B

3 Kicki:

skriven

Är sugen, men min dator är på lagning.

Svar: Hoppas du hinner skicka in, kommer som skrivet komma fler chanser annars :)
Kimmie B

4 Cherrys Sims:

skriven

Låter jätteroligt! Får sätta mig ner och skapa en sim någon dag :)

Svar: Kul att höra! Behöver så många som möjligt så bara kör! ;D
Kimmie B

5 Tilda:

skriven

Let's get creative :D

Svar: Hahaha yay! :D
Kimmie B

6 Anonym:

skriven

Ska man fixa med alla deras klädstilar, alltså vardagskläder, finkläder osv.

Svar: Det får du självklart göra om du vill! De kommer nog bytas ut mellan avsnitten osv, men skulle vara kul att slippa styla dem det första jag gör :3
Kimmie B

7 Tilda:

skriven

Angående sliders osv. hur gör man med det, eftersom simmen kanske inte ser likadan ut i så fall?

Svar: Då pelar jag icke i ansiktet helt enkelt, de håller sig då! Det enda jag kommer att greja med är hår, smink och kläder, så no worries ^€
Kimmie B

8 Ella:

skriven

Åh, vad kul! Vill gärna vara med (:

Svar: Bara skicka in! :D
Kimmie B

9 Violassims :

skriven

Nej vad go du är då :* självklart måste ju jag som tvingar dig ställa upp haha ;)

Svar: Hahahha sjukt fina simmar, har redan en plan med dem så ;)
Kimmie B

10 Ella:

skriven

En snabb fråga, bara. När ungefär kommer serien? c:

Svar: Söndag nästa vecka är sista datumet att skicka in sina simmar, sen kommer det ta ett par/tre dagar för mig att hitta en roll som passar de jag fått in osv, så kanske om tre veckor, har väldigt mycket i skolan eftersom jag tar studenten om någon månad, så därför kan jag inte garantera för mycket ^^
Kimmie B

Kommentera här: