Önskesim - Lydia James

 Jag försvann där ett tag, obs! Haha, men tänkte att jag skulle komma tillbaka nu, innan jag ska åka utomlands och allt sånt, så att här är lite att läsa i alla fall! 
 
För ett tag sen satte jag mig i alla fall ner och gjorde hela fyra önskesimmar i ett svep! Var jag trött efter det? Svar ja, haha :)
 
Den första, som är en utav mina två favoriter, är Lydia James, önskad av Lilly.
 
 
Lydia är snygg och hon vet det, hon var alltid poulär i skolan, men hemma var det inte alltid så lätt, hennes pappa försvann när hon var tre år och tog i princip alla deras pengar, så då var det bara hennes mamma och Lydia kvar, hennes mamma ville alltid uppleva ö livet och upptäcka många öar så hon sa alltid till Lydia att någon gång i framtiden när dem hade tillräckligt mycket pengar skulle dem köpa en båt och aldrig gå iland.Senare i livet fick hennes mamma svår Cancer, precis när dem hade fått tilräckligt mycket pengar för att flytta till Isla paradiso och köpa en husbåt, och i den sekunden visste Lydia att hon aldrig skulle dö innan hon hade upplevt hennes mammas drömmar var klara
 
 
Egenskaper: 
- älskar värmen
- oemotståndlig
- älskar att simma
- social dagslända
- hehe, kommer inte ihåg denna, slumpade den då det saknades en egenskap! >.<
 
Ladda ner Lydia här: exchange (vet ej vad som är fel med funkar fortfarande inte >.<) | mediafire
1 Chaos:

skriven

Åh, vad fin!

Svar: Tack så mycket :D
Kimmie B

2 Sara, Simsdeluxe:

skriven

Superfin!

Svar: Tack Sara! :D
Kimmie B

Kommentera här: