Basically...

Detta är bara en snabb uppdatering, jag vill inte gå in på för många detaljer för det här är trots allt en simsblogg, inte en personlig, men det berör i grund och botten uppdateringen så tänkte att jag skulle berätta kort vad som hänt. 

I torsdag hittade jag en av mina familjemedlemmar i ett tillstånd som ingen förtjänar att se sina nära och kära. Vi var ensamma hemma, så det blev ett samtal till 112 och två ambulanser, sedan tre hemska timmar på akuten. Den halvtimmen jag väntade var den värsta och längst halvtimmen i mitt liv, och jag önskar ingen den oron och skulden som jag hade i min kropp då. Min familjemedlem har fått komma hem nu, och jag spenderar så mycket tid jag kan i dennas sällskap, för jag vill inte mista någon tid nu när vi inte vet vad framtiden håller. 

Framtiden innehåller en massa läkarbesök, för både min familjemedlem och mig, och förhoppningsvis kommer vi att hitta orsaken för detta onda, och vi kommer bli bra. Men tills dess vill jag ta vara på den tiden som finns just nu. 

Jag älskar min blogg och jag älskar att kommunicera med dig som läser den, så jag kommer INTE lägga ner, oroa er inte! Dock kommer det inte att bli alltför regelbundna uppdateringar, så om jag försvinner, så vet ni varför. 

On a happier note - jag har hamnat framför datorn en hel del de senaste två dagarna, jag är bajssjuk så don't blame me, och min career challange har kommit väldigt långt, så förhoppningsvis får vi se mer av den, sen är här typ 15 inlägg på min 100BC som ska skrivas och redigeras bara, samt så har jag två videor från CAS i Sims 4 och en önskesim som jag planerar att lägga upp. Här är en hel del, med andra ord, och jag ska försöka hålla igång, men det kan bli trögt. 

Hoppas allt är bra med er, kram! <3



1 violassims:

skriven

Vad tråkigt att det händer tråkiga saker i ditt liv :(
Lycka till med sjukhusbesöken och hoppas det vänder snabbt! <3
Sen längtar jag tills din career challenge kommer, för den är superbra! Men ta det i din takt, no pressure.

Svar: Tack hjärtat! Hoppas på ett bättre 2015 nu haha :) <3
Kimmie B

2 Sara, Simsdeluxe:

skriven

Hoppas att allt löser sig för dig och din familj! Stor kram!

Svar: tack :3
Kimmie B

Kommentera här: