Casting call - påminnelse!

 Vill påminna er om att skicka in era simmar till min serie nu i veckan! Har fått in fyra stycken - en ursnygg syskonskara från Viola och en sim som jag ännu inte kollat på från Ella (vet inte om du har någon blogg sötnos, du får jättegärna kommentera i så fall så att jag kan länka dig ordentligt!) - och behöver några fler! ;) 
 
Killar som tjejer välkomnas fortfarande, bara att skicka in era simmar, men kom ihåg att det är senast på söndag som gäller! Om jag får in tio simmar sammanlagt - har FYRA just nu - kommer jag dra en vinnare i utlottningen jag körde igång när jag startade denna bloggen, så skicka in era simmar! :*
 
 
Skicka in era simmar till [email protected], puss! :3
1 Kicki:

skriven

Åh, hoppas att man kan skicka in senare, för min dator är somsagt på lagning.

( Jag harlånat en dator från mediamarkt nu, men tänker inte installera något cc eller något på den.)

Svar: Det kommer komma fler chanser, men för de mer permanenta rollerna är det bättre att skicka in sina simmar nu :3
Kimmie B

2 My:

skriven

ska försöka få min(a) gjord(a) i veckan! :3

Svar: hahhahahaah my hahhahahahha
Kimmie B

3 Stephanie, Othersims:

skriven

förstår inte vad my kommer ifrån :S , där ska ju stå stephanie... hahahah

Svar: hahahahahahah
Kimmie B

4 Ella:

skriven

Ja, har länkat min blogg här nu, ursäkta att jag inte skickade länken tidigare i mejlet! (min blogg är ganska ny, så har inte hunnit göra så mycket av den än..) (:

Svar: jag lägger till din länk direkt! ^^
Kimmie B

5 Kicki.:

skriven

Hade tänkt att göra en sim, som kanske inte är med så mycket, eller aa...

Ska göra den då min dator lagats, direkt då lovar.<33


Svar: Vi får väl se vad som händer! Hoppas det löser sig snabbt med din dator! :D
Kimmie B

6 Ellie:

skriven

Hur långt håller den på? När avslutas den? Vill gärna vara med, men problemet är bara att jag får bara spela sims på helger. Kan jag skicka in den på en fredag?

Svar: Det avslutas på söndag, då ta din tid! ^^
Kimmie B

7 Emma:

skriven

Jag ska göra i veckan. Bara sjuktmycket i skolan nu

Svar: Jag förstår till hundra, ska bli kul att se vad du producerar! :D
Kimmie B

8 Tilda:

skriven

Jag blev klar med ett syskonpar, men när jag delade ut den andra simmen fryser det, men men. Jag har påbörjat nya simmar och är hittintills bara klar med en! Man får väl hoppas att jag hinner! :)

Svar: Det hoppas jag också :)
Kimmie B

9 Ellie:

skriven

Jag är klar :3 Har skickat in en sim, som fil, bara säg till om det inte har kommit in en!
Bara lägg filen i Savedsims mappen så ska den komma upp i CAS korgen :3

Svar: Jodå, har fått in henne! :3
Kimmie B

10 Emma:

skriven

Hej!
Jag har haft sjuktmycket i skolan (Nationella prov i veckan) och var på begravning i Fredags och har inte haft tid att sätta mig vid sims förren nu. Jag undrar om det är för sent att skicka in?

Svar: Det är lugnt, har fått din sim nu! ^^
Kimmie B

11 Emma:

skriven

Jag har skickat nu. Hoppas det inte är försent eller så.

12 Ellie:

skriven

Fick du simmen som hette Achelle Ender?
Har hänt mig många gånger att mailet har aldrig kommit fram >.>.
Men när ska du presentera simmarna :D?

Svar: Jag tror det, har inte mejlen uppe just nu! Senare idag hade jag tänkt ^^
Kimmie B

13 Kicki:

skriven

Hej! Min dator är klar, lagad alltså.

Hinner jag att göra en sim kring 12.00-14.00 tiden?

Svar: Kör på bara! :3
Kimmie B

14 Kicki:

skriven

Håller på med simmarna nu :)

15 Emma:

skriven

När visar du simmarna?

Svar: Jag vet inte riktigt, jag måste ladda ner några av dem för att ta bilder på dem, men har inget virusskydd i min dator, så kan inte det just nu, sen har jag rätt mycket att göra i dagsläget, så det får bli när jag har tid! :)
Kimmie B

16 Violassims :

skriven

Nu tycker jag att du ska fixa ett virusprogram, finns ju avg som Är gratis :D jag är så nyfiken på hur denna serie kommer bli!!

Svar: Haha jo, jag ska, har en kille som ska fixa det, men han hinner inte just nu, sen har jag nada simslust, vill inte ens öppna spelet för det är för jobbigt, plus att jag faktiskt har väldigt mycket med skolan och studenten osv så ja, hinner inte heller för den delen, tyvärr :)
Kimmie B

17 Ellie:

skriven

OMG SKA DU TA STUDENTEN? Hahahha grattis! Hoppas att du får känskan "omgjagkommeraldrigmergåtillskolanochtänkafyfanvadjaghatarskolan" hahaha :D
Hoppas det går bra iallafall :D

Kommentera här: