Hejdå!

Jo, det är en ganska bra fråga serru! 
 
Som ni kanske märkt händer här icke särskilt mycket här just nu - skojar du?! - och jag kan enkelt förklara varför!
 
 Jag spelar inte just nu! ;)
 
Och sen finns det väl femton anledningar till, men det är den största, hehe :) 
 
Min inaktivitet kanske förklarar detta ganska bra, och detta inlägget kanske känns ganska överflödigt, men jag kände ändå att jag måste göra detta inlägget, inte bara eftersom jag är inaktiv, men för att jag med största säkerhet kommer att vara det... framöver. 
 
 
Sims är inte en sak som jag prioriterar särskilt högt just nu, trots att det är något jag älskar att hålla på med, när jag väl är i en uppåtkurva, men något jag istället gör är att jobba och nätshoppa! Det där sista är väl kanske inte en så bra sak, men ändå ;) 
 
Wow, detta inlägget handlar inte om det jag ville ha skrivit, men okej -.-
 
 
Basically - jag vet inte om jag kommer att komma tillbaka till denna bloggen. Jag spelar inte sims så jag har inget att lägga upp. Om mina planer går i lås kommer jag inte heller att ha tillgång till varken sims eller stationär dator om 5 månader, så det hade ändå fått ta stopp då, jag väljer bara att avsluta det lite tidigare.
 
Så jag antar att detta är ett hejdå, sad moment! 
 
Jag kommer att behålla bloggen och låta den ligga kvar uppe - jag vill inte bli av med domänen, haha - så allt kommer fortfarande att finnas kvar, men jag kommer inte att uppdatera längre. Detta är något jag tänkt på under en tid, och nu är det dags att jag lägger ner, drar mig tillbaka, allt sånt kul, för jag har nåt en ny period i mitt liv.
 
Så många förändringar kommer att ske under detta året och jag är inte riktigt redo för hälften av dem än, men det kommer nog att bli bra! Jag kommer att sakna er som tittar in och lämnar fina kommentarer, och jag tror att jag kommer att sakna bloggen, men det är rätt för mig att lägga ner nu, så tack för denna tiden, alla ni fina! <3
 
 
MEN JAG KOMMER INTE ATT FÖRSVINNA FÖRALLTID!!!

Okej, sad moment över! Jag nämnde nätshopping en bit upp och på tal om det - jag har en annan blogg! Denna bloggen handlar inte om sims - då hade jag inte lämnat denna höhö - utan om skönhet och livsstil, något jag tar stort intresse i, och faktiskt anser mig kunna en del om - i alla fall den första hehe ;)
 
Min nya - vet inte om den är så ny egentligen, men uppdateringen är ny iaf - blogg kan du hitta HÄR
Där finns redan nu ett par inlägg om min och Fredrikas London-resa, men det kommer att komma mycket nytt och roligt, inte om just mig kanske, men lite blandat - vem vet, kanske landar ett par simsbilder där också ;) 
 
Jag hoppas i alla fall att du som är intresserad av att läsa om vad jag har att skriva kikar in och lämnar en kommentar - det kommer att komma mer information om vad som förändras i år och allt sånt också, förhoppningsis i April - höhö - så om du vill veta vad jag har för mig och vad jag torterar min plånbok med - kom och säg hej! 
 
 
Hejdå!
1 violassims:

skriven

Åh vad synd! Men livet går före :)
Ta hand om dig och jag kommer stalka din andra blogg ;)

Svar: Jag skulle ju ha tag i dig i mejl innan du läste detta tänkte jag, förbannad vare du och din speed! -.-Detsamma, och det ser jag verkligen fram emot! :D
Kimmie B

2 violassims:

skriven

Haha I'm always creepin' ;)

3 Fredrika:

skriven

Aww, vad synd :( Men gör vad du tycker om, så blir det säkert toppen i slutet :D

Svar: <3
Kimmie B

Kommentera här: