En gång för länge sen...

... startade jag en utlottning! Jag tänkte avöra den imorgon, för att ge de som inte deltagit en chans att göra detta.
 
Just nu har jag 11 deltagare, och priset är 500 simpoints, men har dock valt att ändra lite i detta! Istället för att ni ska begränsas av ett antal simpoints vill jag att vinnaren mejlar mig sin adress och så skickar jag ett paket med 1000 simpoints till dig, då jag inte öppnat ett av mina set och inte har några direkta planer på att göra det heller! 
 
Så, med ett nytt, högre pris, är det upp till dig som inte anmält dig att göra det fram tills 14.00 imorgon - alla anmälningar som kommer efter det kommer inte registreras. Det du behöver göra är helt enkelt att kommentera detta inlägget och så är du med, superenkelt! Vinnaren kommer presenteras imorgon, vet ej vilken tid, men efter 14.00 i alla fall, och om det är ditt namn som står här är det bara att skicka iväg ett mejl till min kontaktmejl: [email protected] med ditt namn och adress, postnummer osv inkluderat, men det tror jag ni fattar! Så ska jag skicka iväg ett paket på 1000 simpoints till dig - dessa kommer skickas i nästa vecka, kan ej ge ett exakt datum i nuläget!
 
Du kan se om du redan deltagit här!
 
Lycka till! :D
 
 
Tror de som det intresserat har sett att jag dragit mig ur Fredrikas simtävling. Om ni undrar varför så är det för att det idag är 4 veckor kvar tills jag tar studenten och jag har väldigt mycket i skolan, med jobb osv, att klura ut inom två veckor, vilket är väldigt psykiskt påfrestande för mig, tyvärr. Jag hade ingen motivation eller ork att hålla mig kvar i Fredrikas tävling, och jag tänker inte låta någon som vill delta åka ut när jag inte planerar att skicka in några fler bilder, det är inte rätt!
1 Violassims:

skriven

Det var väldigt snällt gjort av dig att dra dig ur tävlingen så andra får chansen och det är helt rätt prioriteringar du har enligt mig! Plugga massor så du inte behöver tänka på det sen när du tar studenten för det är en fantastisk känsla att springa ut och bara vara klar med skolan, fast jag började plugga igen direkt men jaja xd

Svar: Bra att höra! Kändes inte rätt att ta en plats som någon annan ville ha, så det fick mig att känna mig bättre över mig själv liksom :3 jag ska nog också plugga dirr, så ja, men ska försöka vara klar med allt skolarbete inom två veckor, så kan jag ta fler pass på jobb och slappna av inför balen osv! Men det är mycket just nu, och det är därför bloggen blivit bortprioriterad i alla fall! :)
Kimmie B

2 Citrin:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen :)

3 Emma:

skriven

Jag är gärna med! :3

4 Louise:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen! :)

5 Ingeborg:

skriven

Jag är med i utlottningen :)

6 Ellie:

skriven

Jag är med :)
Lycka till med studenten! Du gjorde ett rätt val, annars skulle det bli för stressigt!

Kommentera här: