WCIF

Jag ber verkligen om ursäkt, lovet har börjat och jag segar fortfarande -.- men ja, har inte riktigt orkat spela, universitetet var mycket tråkigare än jag trodde och de har inte ens haft sina första lektioner än så ja... Ska se om jag ska spela imorgon, just nu ska jag göra klart en önskesim! ^^
 
En snabb fråga innan vi faktiskt kommer till meningen av detta inlägget! Skulle ni vilja ha nedladdning på Masters ungarna? Upp till er om ni vill ha mina pojkar i era spel, men jag lägger inte upp dem om ni inte vill ha dem ;)
 
Adriens skor kommer från Pixicat, och hittas här!
Mehehehe, jag har ingen koll! Men jah, skorna hittas i länken ovan, byxorna finna här och tröjan har jag absolut ingen aning om! Tror Stephie fått den med en nedladdad sim, men har hon länken uppdaterar jag inlägget! ^^
 
Jag hittar inte denna moden i min lista tyvärr, trodde den hette något med DisableAlienGenetics, men har ingen aning, jag gör ett inlägg om jag hittar den igen! :)
1 Sara, Simsdeluxe:

skriven

Tröjan kommer ifrån Liegt på tumblr. :)

Svar: Tack Sara! :D
Kimmie B

2 Hej:

skriven

Det skulle vara jätte kul om du kunde göra ungarna till nerladdning :)

Kommentera här: