Välkommen!

Aaaah, jag vet, ny blogg, helt nytt utseende, och spoilers! Är så sjukt nöjd med denna flytt och de nya möjligheter den har gett mig i design och bloggande. :)
 
Det här är det första nyskrivna inlägget på denna bloggen och jag tänkte ägna det åt att presentera en ny utlottning, samt de frågor jag favoriserade i frågestunden! ;)
 
Den nya utlottningen är helt enkelt en utlottning av SimPoints, nämligen 500 stycken! Det enda du behöver göra är att kommentera detta inlägget, och om du har en blogg eller något annat socialt media, kan du lägga ut bilden som kommer upp inom de närmaste dagarna och skicka med en länk till det inlägg du lagt upp den i, så får du en extra lott i dragningen. Utlottningen kommer att vara igång i en månad från och med idag, så den kommer att avgöras den 5:e Mars. :)

 

Angående frågorna från frågestunden hade jag ganska svårt att välja vilka frågor som faktiskt stod ut. En fråga gjorde mig glad direkt, så självklart blir den av vinnarna, och det är frågan från Simmarsmulan om hur det gick med mitt körkort! Eftersom jag kämpat på med det så hårt var det så kul att se att du faktiskt tänkte på det! ^^
 
Agnes har också skrivit några bra frågor, och jag kan inte välja vilken av dina frågor jag tycker om mest. Det finns en tanke bakom frågorna, vilket gör dem intressantare att svara på! 
 
Ellas fråga om vilken som är min favoritsim är också en av de frågorna jag tyckte om att svara på, så därför får detta bli den tredje frågan som nämns! ^^
 
För att göra anspråk på ert pris - vad det nu är ni kan tänkas vilja ha av de alternativ som presenterats - måste ni mejla min kontaktmejl: [email protected], och skriva vem ni är och vad det är ni skulle vilja vinna! Kram på er!
 
"De tre bästa frågorna får välja mellan en liten shoutout, något från store för 100 simpoints, få en av era simmar som partner till någon i min pgc, alternativt en sim gjord av mig, bara för dig!"
1 Lilly:

skriven

hejhejnuharmanvälkommenteratdå

2 Bullen:

skriven

jag vill gärna vara med i din tävling! Jag har ingen blogg men jag hoppas att jag får vara med ändå!

Svar: Klart att du får! :D
Kimmie B

3 Mia:

skriven

Jag vill vara med! Vad fin bloggen blev :)

Svar: Kul att höra! Tack sötnos, ska försöka fixa headern imorgon, så då blir det bättre ;)
Kimmie B

4 Violassims:

skriven

Jag är gärna med i den nya utlottningen! Och kul att du börjar komma tillbaka igen :D

Svar: Haha tack vännen! Jag är på g nu, så sjukt mycket spelat med min pgc, så många inlägg på gång ;)
Kimmie B

5 Violassims:

skriven

Jag är gärna med i den nya utlottningen! Och kul att du börjar komma tillbaka igen :D

6 Rebecka:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen :D

Svar: Kul att höra :D
Kimmie B

7 Cherrys Sims:

skriven

Vill jättegärna vara med :) Längtat efter idag bara för din flytt, haha!

Svar: Naw, så söt! :3 klart du ska vara med! :D
Kimmie B

8 Agnes:

skriven

Super kul att du är tillbaka :)
Vill ofc vara med i utlottningen!

Svar: Så kul att du tycker det! :D klart du ska vara! :D
Kimmie B

9 simmarsmulan:

skriven

Oj men gud, tack!! Ska mejla dig alldeles strax :)Jag vill också jättegärna vara med i utlottningen :)

Svar: Haha lugnt! Svarar så fort som möjligt! Klart du ska vara med! :D
Kimmie B

10 Amanda:

skriven

Hej! Vilket roligt pris ;) men jag har ingen blogg.men jag är gjärna med! PS. Har följt dig sen långt in på din gamla blogg också :)

Svar: Så kul att se och höra! Klart du ska vara med! :D
Kimmie B

11 Vilda:

skriven

Heej! Jag är gärna med! ^^ Bloggen blev ju jätte fin!

Svar: Klart du ska vara med! Tack sötnos! :D
Kimmie B

12 SimsDreams:

skriven

Är med!!

Svar: Absolut! ^^
Kimmie B

13 Fanny:

skriven

Hej!
Är gärna med i tävling, visste inte om jag skulle fylla in min mail men gör det iallafall :)

14 Linnea:

skriven

Dettablevminjättebrakomentar

15 Ella:

skriven

Haha, oj! Missade det här totalt! Är gärna med i utlottningen om det går bra! (:

Kommentera här: