Ny dator - Nytt liv!

Håller just nu på att installera spel och spara ner min gamla sims fil på en extern hårddisk, förhoppningsvis ska jag kunna prova spela idag, så håll tummarna! :3 Grafiken kommer förhoppningsvis också bli mycket bättre, jag hoppas verkligen det, men det är ett helt nytt system i denna datorn - mycket större hårddisk och minne, grafikkortet är bättre! :D
 
Nu ska jag återgå till mitt installerande och Disney tittande, blir nog att kolla en serie under tiden, för detta kommer ta en liten stund! :P 
 
Detta är dagens inköp, som ni kan se fick det åka med en ny skärm hem ;) 
Datorn finns här!
Skärmen finns här!
Yssss, blir nog inte så mycket andra uppdateringar idag, ska se vad som händer med spelet, kan vara att jag sitter och redigerar lite bilder samtidigt, men det vet man aldrig ;) Nu är grundspelet färdigt, så dags för nästa! :D
1 simmarsmulan:

skriven

Åh vad härligt billig den var! Är på jakt efter en ny dator nämligen, men har usel koll på vad som krävs för sims hahah

Svar: Jo, den har samma värden som Stephanie's (othersims) har, dock skiljer sig processor och grafikkort, men specifikationerna säger att det är en speldator, och än så länge är den väl ok, förutom att windows 8.1 trixar lite -.-
Kimmie B

2 Batman:

skriven

Hej, kan man ladda ner din sim Audrey cheshire? Din blogg är azum btw! :D

Svar: Det beror på om Othersims är ok med det, men annars lägger jag gärna upp henne, no probs ;) tack, sötnos, kul att du tycker om den :D
Kimmie B

Kommentera här: