Ladda ner Audrey Cheshire

Fick frågan om ifall jag inte kunde ladda upp Audrey, en sim som jag gjorde åt Stephanie, och jag har snackat med henne om det och hon sa att det absolut var ok! Så här har ni henne, Audrey, Daymen's flickvän i Stephies Familjen Granrot! ^^
 
Audrey kan du ladda ner här!
1 ...:

skriven

WCIF: Hennes ögonbryn och hennes munsliders?

Svar: Kan försöka lägga upp en wcif lite senare, har väldigt många munsliders lix :D
Kimmie B

2 Amanda:

skriven

Jaaaa!!! Såg hennes på Stephanies blogg och jag blev typ kär i den simmen! Väntar tills jag kan få in henne i mitt spel! ;) Gud va fjäskig jag känner mig nu :/ hahah :D

Svar: Hahaha det är så lugnt så, bara glad du tycker om min sim :D
Kimmie B

3 Saga:

skriven

Jätte snygg sim^^ och snygg blogg, ska bli roligt att läsa den igen :)

Svar: Hahaha tack pärlan :D
Kimmie B

Kommentera här: