100 Baby Challange - Adrien Tanner - 1.1

Jag och Stephie har pratat ett tag om att spela tillsammans, och vad vi isåfall skulle göra då - något syfte måste det ju finnas! Så vi började med en 100 Baby Challange igår! ^^
 
För er som inte vet vad denna challangen går ut på, ska man, i så få generationer som möjligt, komma upp i 100 barn födda i spelet, samtidigt som man inte får lov att skaffa barn två gånger med samma kille! Lägger med en länk till utmaningen på engelska här! :D (vi har dock ändrat lite, hon har i alla fall inget superjobb! :P)
 
Vår startsim presenterades igår, som Adrien Tanner, och här startar hennes äventyr ;)
 
Adriens första inköp när hon flyttat in i sitt hus var ett staffli, vilket hon flitigt arbetar framför!
 
 Matlagning är också en trevlig sysselsättning!
Måååååla! :D Adrien har avancerat snabbt inom måleriet och har nu registrerat sig som egen företagare!
 
Omnomnomnom :3
 
Adrien drog till sommarfestivalen, men där var det helt tomt, dock fanns där en snygg surfarkille på bistron ;)
 
 Surferboi dissade Adrien på kvällen, men han hade inget emot att ringa upp dagen efter och småsnacka :P
 
 "Du, jag glömde fråga, vill du komma över?"
 
"Eh, jaaaa..."
 
Myspys :3
 
"Hejd-"
 
"Nähä, skit i det då!"
 
Hmmmm...
 
 Ja, men skyll dig själv, så går det om man spyr 24/7!
 
 Poff! :D
 
Dansadansadansa!
 
Här slappar man inte bara för att man är preggers! ;)
 
 Maaaaaaat *__*
 
 AJAJAJAJAJAJAJAJAJ!!! ;D
 
Nästa del kommer bara kunna läsas på Fiffmeisters blogg, dock kommer jag självklart lägga upp en länk här när inlägget dykt upp! c:
1 Hejsan :):

skriven

Tycker verkligen att denna iden med utmaningen och Othersims är super rolig! Ni två är bland mina absoluta favorit bloggar :D

Till en annan sak, undrar jag hur man kan bli fler än 8 simmar i ett hushåll? Jag vet ju att det finns mods, men kan liksom inte hitta dem... ;)

Svar: De jag har funkar för mig, men det beror på vilken spelversion du har installerad! Har du installerat den nyaste patchen vet jag faktiskt inte riktigt om det finns mods för detta och om de funkar, då Nraas - som gjort de mods jag använder till detta - slutat uppdatera mods och jag därför valt att inte patcha :)
Men om du inte har uppdaterat spelet är det dessa tre mods jag använder! ^^
http://nraas.wikispaces.com/PortraitPanel
http://nraas.wikispaces.com/Woohooer
http://nraas.wikispaces.com/Mover
Kimmie B

2 simmarsmulan:

skriven

Älskar idén!!

Svar: Kul att höra :)
Kimmie B

3 Viola:

skriven

Jag har nyaste patchen och alla de tre modsen som du nämde ovanför funkar felfritt för mig! :D Tänkte bara säga det om du vill patcha haha :)

Svar: Kul att höra! Då vet jag det :3
Kimmie B

4 Tove :

skriven

Vart kommer hennes skor ifrån ?

Svar: kommer i wcif alldeles strax ^^
Kimmie B

Kommentera här: