100 Baby Challange - Thorn - 1.7

Jag har försökt få till mina Let's play's, men har en del problem med de första klippen, därför undrar jag om det är okej för er om jag börjar där jag är nu? Några dagar in, när min sim precis har myspyst då. Jag är inte så värst sugen på att börja om igen nämligen, så om det är ok för er, att jag startar där, med en liten sammanfattning, så ser jag inte något problem med att sätta igång med klippen redan i helgen! :)
 
Cyber får inte så mycket familjetid, nu när han kan jaga efter värdefulla grejer, men han är ändå älskad av barnen i familjen!
 
En väldigt vanlig syn i hushållet; barnen som gör läxor och Kiera som jobbar på sitt måleri :)
 
Också ganska vanligt i familjen! Och som ni vet så måste ju tvillingarna växa upp tillsammans... ;)
 
Jag har tagit ett litet porträtt på barnen, så fort ett gäng blir tonåringar, så får ni en bättre bild av deras utseende och gener! :3
 
Bellatrix - ny egenskap: disciplinerad -  och Angelique - stjärnkvalitet :)
 
 
Hur många gånger hände inte detta i min PGC Masters? -.-
 
Är man tonåring får man ju lära sig att köra också :)
 
Hobbyrummet kommer till stor användning nu 
 
Och så vips... "Slå mig inte!"
 
Alla trillingarna verkar vara lika rädda för denna killen, haha >.<
 
David - ivrig -, Edward - äventyrlig-  och Cedric - virtuos :3
 
Angelique och Bellatrix (tonåringar)
Cedric, David och Edward (tonåringar)
Felicity, Gavin och Hayden (barn)
Ivana, Jasy och Kylie (småbarn)
1 Violassims :

skriven

Åh snygga tonåringar du fick då!! :)
Det går superbra med att du startar där du är nu, vill gärna se dina let's plays! Får jag ett headset i julklapp ska jag förhoppningsvis starta efter jul jag med :D

Svar: Haha tack :3 Vad bra, du står typ för två tredjedelar av mina kommentarer, så tar dig på orden ;) Gud vad kul! Funderade på om du kanske ville göra något slags samarbete? Ingen aning om vad det skulle vara, men om du har någon tanke eller bara är intresserad får du gärna mejla mig! :D ([email protected])
Kimmie B

Kommentera här: