Spacesims simtävling - Fantasy

Hejsan hoppsan! Har legat hemma hela veckan med en äckel feber och en minst lika äcklig förkylning - om icke äckligare tack så mycket! - och har inte orkat blogga - woops! >.< Har i alla fall lyckats sätta ihop mina bilder till Fiddes tävling - TACK FÖR ATT NI RÖSTADE VIDARE MEG!! <3 - och denna veckans tema är då fantasy, för er som inte sett det ^^ 
 
Denna veckan har jag fokuserat på en sak, och försökt berätta en historia i mina bilder, får se om ni kan lista ut den utan motivering för den har jag redan mejlat iväg höhö! Isprinsessa tänkte jag i alla fall! :3
 
Sitter och fryser nu så jag antar att jag fått till kylan i bilderna i alla fall höhö! 
 
Återigen är min personliga favorit den sista, din? :3
1 Tilda:

skriven

Älskar dina tävlingbilder! Mina är lite halvt tråkiga, har inte några bra redigeringsskills direkt! Den andra och sista bilden är nog mina favoriter förresten! :D ♥

Svar: Tack sötnos! Tycker dina bilder ser fina ut! Man måste hitta sin egen redigeringsstil bara, det kommer du säkert att göra under tävlingens gång, brukar bli att när man jobbar mycket med redigering lär man sig mycket samtidigt som man utvecklas! Kritisera inte dig själv för mycket! ;)
Kimmie B

2 Tilda:

skriven

Ska vara tävlings bilder, inte tävlingbilder, heh :3

Kommentera här: